Cosmetice Cumparaturi Diverse Haul

Prima mea experienta cu Zenobia

Nu știu cate dintre voi v-ati comandat pana acum produse de pe Zenobia. La fel, nu știu ce experiențe ați avut cu ei. Mie, prima comanda mi-a lasat un gust amar.

De ce am fost dezamăgită ?

Pe data de 14 februarie am plasat o comanda. Mică ce-i drept, un fond de ten și un BB cream. Totuși consider ca nu trebuie sa conteze valoarea comenzii.

Am primi clasicul mail că a fost înregistrată comanda. Apoi am așteptat tot așteptat. 

Până pe data de 21 februarie absolut nimic, nici că a fost expediată, nici ca este în lucru măcar. Am decis să le scriu pe email.

Am primit un răspuns pe 24 februarie că vor verifica ce s-a intamplat cu această comandă și vor revenii cu un răspuns.

Pe 26 februarie am primit răspunsul. Din păcate produsele comandate de mine nu mai erau pe stoc si comanda nu mai poate fi onorata. Mi s-a cerut un număr de cont pentru a primi bani. Platisem cu cardul.

De curiozitate am intrat pe site și am fost surprinsă că unul dintre produse încă figura pe site fără a avea menționat “Stoc epuizat”.

Banii mi-au fost inapoiati pe 2 martie. 

Nu știu de ce, dar îmi făcusem mari speranțe cu acest site. În mare parte citisem recenzii bune cu o perioada înainte sa mă decid sa plasez o comanda.

Ulterior, am observat ca nu am fost singura persoana ce a trecut prin astfel de lucruri cu acest site.

În pare sincer rău ca s-a intamplat asa si acum am aceasta teama de a mai comanda. Au prețuri foarte bune si-au oferte destul de tentante.

Voi ce experiențe aveți cu ei? Merită sa încerc sa mai comand de la ei.

Nu am scris acest articol ca sa ii denigrez. Nu imi sta în fire sa scriu astfel de articole.

 Pur și simplu s-a intamplat sa fie așa. Vazand ca nu sunt singura, m-am gandit ca ar fi util sa împart și cu voi. De asemenea sa mai cer și alte păreri. Poate sunt eu mai ghinionista.

Despre mine

Mama, soție, prietena și nu în ultimul rand femeie...
Scriu despre mine și despre voi, despre ce-mi place și uneori ce nu-mi place.

(14) Comments

  1. Nu am auzit de acest site. Dar am mai patit si eu asa cu produse de pe eMag.

    1. Nu prea comand online și nu m-am lovit des de asa ceva.

  2. Imi pare rau, dar ma bucur sa citesc si astfel de recenzii. Ma ajuta foarte tare sa stiu de unde sa comand.

    1. Ma bucur ca am putut fi de ajutor. Asa este.

  3. Am auzit de acest site, dar n-am plasat nicio comanda la ei, inca. O sa fiu atenta de acum incolo la felul experientelor cu acest site.

    1. Nu știu dacă a fost o situație izolata la mine, sau se întâmplă des. Tocmai de aceea am scris acest articol, sa vad dacă mai sunt și alții în situația mea.

  4. Din pacate, multe magazine online se vor tria in aceasta perioada.

    1. Acum îmi este și mai frica sa comanda. Dar totuși acum vorbim despre o comanda la mijlocul lunii februarie, când încă nu era haosul de acum.

  5. N-am patit pana acum asa ceva.

    1. Ma bucur. Cred ca și la mine este prima data. Sau cel puțin nu-mi amintesc acum.

  6. Articolul tău e util, contează mult sa aflam și ce nu e bine.

    1. Ma bucur ca îl consideri util și ca am putut și fi de ajutor.

  7. Am auzit de acest site doar ca pana acum nu am plasat nici o comanda pe site-ul lor. Imi pare rau ca ai avut parte de o astfel de experienta

    1. Da și eu eram foarte încântată pana sa pățesc acest lucru. Pe de-o parte sper sa fi fost singura și sa ma încurajeze sa comand din nou.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *