Diverse Recomandari Spring SuperBlog 20 Utile

Autonom – In sprijinul celor ce au nevoie de mobilitate în misiunea lor

Va spuneam intr-o postare anterioara ca trecem printr-o perioadă extrem de dificilă pentru noi toţi.Acum orice ajutor contează si mai ales sustinerea reciproca.

Acum, oricine poate ajuta cu orice, trebuie să o facă fără sa clipeasca .Iar acest ajutor trebuie sa vina neconditionat.

Mă bucur, de fiecare dată când aud că anumite firme fac tot posibilul să se implice, ȋn aşa fel ȋncât puţinul lor să ȋi inspire pe ceilalti şi să ajute la rândul lor.

In fine, am senzaţia că mă repet, de fapt nu doar cred, sunt sigură.

Poate că sună a clişeu, ȋnsă acum de cel mai mare ajutor au nevoie medicii. Ei sunt cei care acum se sacrifice să ne fie nouă bine. Mai sunt şi excepţii, ȋnsă nu despre ei este vroba acum.

Pe lângă ei, mai au nevoie de ajutor bătrânii, chiar si familie monoparentale ce nu au un alt sprijin familial sau al prietenilor.

Cand cineva iti sare in ajutor

In sprijinul nostru vin si cei de la Autonom. Poate vă ȋntrebaţi cu ce pot ajuta ei.

Ei bine, vă povesteam ȋn cealaltă postare despre ei, că au o flotă de peste 9000 de maşini. Sunt gata să le pună la dispoziţia acelor ONG-uri și fundații care au nevoie de mobilitate în misiunea lor. Acestia au posibilitatea de a inchiria masini timp de 3 luni ( se poate prelungii in caz de nevoie ). Totul in mod gratuit.

In plus cei de la Autonom au cea mai extinsă reţea de mobilitate din România şi sunt prezenţi in 33 de oraşe.

Sunt medici ce au decis să stea departe de familie pentru a-i proteja. Acum sunt cazaţi ȋn diverse hoteluri şi au nevoie de mobilitate, ȋmplicit de o maşină. Poate că ȋn familia lor au decât o maşină pe care au decis să o lase acasă pentru urgenţe. Cred că şi ei ar merita puţin ajutor, nu-i aşa?

Mai sunt şi oamenii dispuşi să ajute medicii. Fie cu alimente fi cu echipamente medicale. Poate că sunt firme mici, ce nu au posibilitatea de a pune la dispoziţie şi o maşină. Sunt voluntari dispuşi să ducă provizii celor din zone mai greu accesibile, dar nu au SUV-uri pentru a fi siguri că ajung ȋn siguranţă Pe lângă Suv-uri acestia mai dispun şi de van-uri pentru transport marfă și pick-up-uri. Hmm, cred ca ar fi cazul să vă spun şi cum puteţi apela la ajutorul acestora:

Pentru că suntem ȋn plină pandemie, poate vă faceţi griji când vine vorba de prevenţie ȋmpotriva Coronavirusului. Puntem fi liniştiţi ȋn aceasta privinţă.

 Iată de ce:

  • După fiecare preluare/transfer, mașinile sunt dezinfectate, acordându-se o atenție deosebită tuturor mânerelor, volanului, bordului, schimbătorului de viteze și portbagajului.
  • După dezinfectare, fiecare mașină de închiriat rămâne obligatoriu timp de minimum 24 de ore în parcare, pentru neutralizare, înainte de a fi predată unui alt client.
  • Mașinile preluate de la clienți în regimul D2D (door-to-door) sunt dezinfectate înainte de preluarea de la client și încă o dată la sediul Autonom, înainte de predare. Ulterior, recomandăm ca mașinile să rămână neutilizate de către client timp de 24 h de la predare.
  • Toate cheile mașinilor, precum și documentele auto, sunt dezinfectate și neutralizate înainte de a ajunge la următorul client.
  • Șoferii noștri au primit numeroase informări, precum și mijloace de protecție (dezinfectant pentru suprafețe, măști de protecție, șervețele și dezinfectant pentru mâini atât pentru ei, cât și pentru pasageri).
  • Colegii din agenții vor purta de fiecare dată mănuși chirurgicale noi în gestionarea mașinilor și vor păstra distanța socială necesară în interacțiunea cu clienții.

Aşadar, dacă ştiti  ONG-uri sau fundații care au nevoie de mobilitate în misiunea lor, ȋncercaţi sa le transmiteţi adresa de email help@autonom.ro sau numărul de telefon +40 747 277 610. Sunt convinsă că cei de la Autonom nu vor ezita să ȋi ajute.

Despre mine

Mama, soție, prietena și nu în ultimul rand femeie...
Scriu despre mine și despre voi, despre ce-mi place și uneori ce nu-mi place.

(27) Comments

  1. Mă bucur mult când văd implicare din partea diverselor companii în această perioadă extrem de dificilă! O idee super utilă ce vine în sprijinul celor care au cea mai mare nevoie.

    1. Da, fiecare ajutor conteaza.

  2. E bine de știut! O să salvez link-ul articolului tău, poate o să fie de folos cuiva î perioada aceasta.

    1. Ma bucur ca articolul meu poate fi util.

  3. Sunt anumite numere de telefon si site-uri pe care este bine sa le ai la indemana pentru ca nu se stie cand ai nevoie de ele.

    1. Exact. Nu strica un numar in plus in agenda telefonului.

  4. foarte buna ideea lor! daca aud de cineva in nevoie, chiar o sa ii indrum!

    1. Super! Ma bucur ca esti dispusa sa imparti aceasta informatie.

  5. Este lăidabilă și aplaudabilă inițiativa lor! Bravo!

    1. Asa este. Au si aplauzele mele.

  6. Felicitari, e important sa dam de veste de astfel de oameni dispusi sa ajute.

    1. Da, acum orice ajutor, oricat de mic conteaza.

  7. E bine ca ne ajutam atat de mult in aceasta perioada, sper sa ramanem asa de uniti si dupa pandemie.

    1. Mare dreptate ai. Si eu sper la fel. Sper sa invatam ceva din toata aceasta poveste.

  8. Florina P says:

    Ce inițiativă făină! Am văzut multe în ultima vreme. Ma bucura mult!

    1. Asa este! Vin in ajutorul celor ce vor sa ajute, dar nu au toate mijloacele necesare

  9. Multumesc mult pentru reccomandare. Am salvat informatiile pentru ca nu se stie cand am nevoie de astfel de suport :)”

    1. Cu mare drag. Ma bucur ca le consideri utile.

  10. Minunata initiativa lor! Chiar ma bucur ca sunt firme care vin in ajutor in perioada asta atat de grea. De laudat si recomandat.

    1. Asa este. Au si felicitarile mele!

  11. O initiativa foarte frumoasa din partea lor

    1. Asa este!

  12. Giulia says:

    Este foarte de apreciat aceasta initiativa!

    1. Da, orice ajutor conteaza enorm

  13. Implicarea unor astfelk de firme nu pot fi decat laudabile. Ma bucur ca mai exista genul asta de firme

    1. Asa este, din fericire pentru noi,exista.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *