Cumparaturi Diverse Super Blog 2020

SmartCash RMS sau cum să ai o experienţă mai plăcută la cumpărături

Nu ştiu dacă mai este un secret că nu-mi prea place să fac cumpărături. De fapt, nu că nu-mi place, ȋmi pierd prea repede răbdarea. Mereu zic că merg şi mă uit ȋn tihnă şi de fiecare data, după 5-10 minute deja ȋncep să ma agit.

Mereu ȋncerc să fiu organizată. Imi fac o listă lungă şi scrisă frumos, pe care loooogic că uit acasă.

De obicei ȋmi fac cumpărăturile sâmbăta sau duminica, când este şi soţul acasă. De ce credeţi? Exact! Ca să mă ajute cu căratul. Spre disperarea lui, normal.

Si da, deobicei am multe de carat, pentru ca prefer să merg de 1-2 ori pe lună ȋn hypermarketul preferat, să cumpăr pentru mai mult timp. Nici asta nu prea ȋmi iese pentru că mereu uit câte ceva şi apelez la magazinele de cartier sau supermarket-uri.

Sigur vă ȋntrebaţi de ce am un hypermarket preferat, când au apărut atât de multe ȋn ultima vreme. Pare ciudat dar acesta este unul dintre hypermaketurile care au apelat la serviciul celor de la SmartCash RMS şi experienţa de la casa de marcat mi se pare mult mai plăcută. In plus totul este mai rapid şi fară probleme. Nu mi s-a ȋntâmplat niciodată să nu pot plăti cu cardul sau să astept câteva secunde bune pentru ca plata să fie aprobată.

SmartCash RMS (SmartCash Retail Management System) este recunoscută drept o soluție de top în domeniu, fiind singura platformă software românească potrivită pentru managementul oricărui format comercial, online sau offline.

SmartCash RMS este singura platformă software românească folosită în hypermarketuri. Iată câteva exemple de formate comerciale care se pot baza pe aceasta aplicaţie: hypermarket, supermarket, minimarket, cash&carry, depozit, magazine individuale, rețele de magazine, restaurante, cafenele sau magazine online.

Să revenim la partea cu cumpărăturile. Pentru mine este foarte importantă şi experienţa de la casa de marcat, nu doar cea din magazine. Da, ȋmi place un magazin curat si frumos aranjat, dar ȋn acelaşi timp urăsc să stau mult la casa de marcat, pentru că pe lângă o casieră care abia se miscă, mai dai si peste o casa care merge greu. Dureaza pâna poţi apropia cardul, durează până iti este aprobata plata. Si poate veţi spune că e vorba de câteva secunde, dar aceste câteva secunde se tot aduna.

Spre exemplu am o alimentară lângă bloc. Cel mai probabil are un sistem de plată mai vechi, pentru că s-a ȋntâmplat de câteva ori să nu meargă plata cu cardul. Sau trebuie să pun cardul ȋn diferite pozitii că să mearga prin wireless. Trebuie să stau să astept puţin să văd dacă mi-a aprobat plata. Si uite aşa se pierde cel puţin un minut.

Tocmai de aceea prefer să merg la un supermarket foarte aproape de casă pentru că are software-ul pentru supermarket şi treaba merge la fel de rapid si uşor.

Partea aceasta cu casa de marcat este foarte importantă pentru mine şi pentru că de cele mai multe ori merg la cumpărături cu băieţelul meu şi stă tare prost cu răbdarea. Ca orice alt copil, de altfel.


In rest nu o să intru ȋn clasicele discuţii cu cine are mai degrabă prioritate la casă de marcat, că acum ar trebui să respectăm o anumită distanţare social, dar ea lipseste cu desăvârşire. Urăsc când cineva vine şi se bagă ȋn sufletul meu când mă uit la raft sau când mă imping cu căruciorul de cumpărături când sunt la casă. Ca să nu mai zic de cei care parcă vor să te ia ȋn braţe


Pe scurt, ȋmi place să fiu rapidă la cumpărături şi totul să meargă aşa cum trebuie. Când totul merge ok, pot spune clar că m-am relaxat la cumpărături şi că am avut o experienţă plăcută.


Vouă vă place să faceţi cumpărături? Ce neplăceri aţi ȋntâmpinat şi ce aţi vrea să schimbe?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020.

Despre mine

Mama, soție, prietena și nu în ultimul rand femeie...
Scriu cu placere despre beauty, fashion, viata de mamica si multe altele.

(11) Comments

  1. Ador sa merg la cumparaturi si chiar ma relaxeaza aceasta activitate. Din pacate evit pe cat posibil magazinele mari de teama acestui nenorocit de virus

  2. Gabriela Radulescu-Petca says:

    Eu si sotul mergem în fiecare weekend la cumpărături, ne place si o facem cu drag. Tare util articolul tau😃🤚😍‼️

    1. E bine ca merge cu tine. La mine nu stie cum sa se eschiveze. Merge o data pe luna, cand sunt mai multe de luat.

  3. Consider că e util să merg la cumpărături, iar pentru asta îmi place să am o listă stabilită înainte pentru a nu pierde foarte mult timp. Mai merg de plăcere atunci când am mai mult timp la dispoziție să mă plimb în diferite magazine. E importantă investiția în sisteme de calitate pentru încrederea și experiența cumpărătorilor.

    1. Si eu incerc treaba cu lista, dar de fiecare data o uit acasa.
      Asa este, cu cat experienta este mai placuta cu atat ma mult lumea va reveni in magazin.

  4. Foarte interesant subiectul articolului. Din păcate unele magazine nu se gândesc că investind într-un sistem de calitate, vor fideliza clienții.

    1. Asa este. De aici si o multime de probleme cu diferentele de pret.

  5. Mie imi cam place sa merg la cumparaturi. Dar tot asa, in supermarketuri unde pot plati usor, cu cardul si unde pot sa ma plimb linistita printre rafturi cat vreau.

    1. Clar, in acest fel experienta este mult mai placuta.

      1. Denisa says:

        De obicei cozile infernale imi displac. Dar mai nou scanam si platim singuri produsele in supermarketurile unde e implementat acest sistem.

  6. […] SmartCash RMS sau cum să ai o experienţă mai plăcută la cumpărături […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *