Diverse Noutati Recomandari Utile

„Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?” by Chinezu

Cine nu il stie pe Chinezu? Indiferent ca esti blogger, vlogger sau cititor cu siguranta ai auzit macar o data de el. Cu siguranta i-ai citit macar un articol de pe blog.

Eu ii stiu blogul de multa vreme si tin minte ca-mi doream sa ajung si eu ca el. Nu a fost sa fie ( din vina mea, clar) si nici nu va fi .

In fine, nu despre acest lucru vrea sa va vorbesc ci vreau sa va dau veste buna: Cristian China-Birta (alias Chinezu) tocmai a lansat cartea „Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?”.

Cine este Cristian China-Birta?

Cristian China-Birta nu este doar un blogger, ci are experienta si in social media si marketing. Experienta de peste 15 ani.

A scris peste peste 13.000 de articole si 4 ani, este pe locul intai în topul bloggerilor în relația cu agențiile. Topul este realizat de cei de la Revista BIZ.

Poate ca il cunoasteti si dupa emisiunile realizate de el – LaivuLuChinezu. Deci este un fel de MC. Moderator. Sau din prima faptulul ca a fost moderator la multe evenimente.

Despre ce este vorba in cartea “Ce ne facem, dom’le, cu influencerii astia?”

Poate va ganditi ca este o carte despre influenceri. Ei bine, nu e chair asa pebtry ca aceasta este dedicata oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing.

Cartea ii ajuta pe acestia sa intelegea mai bine cum  resurse digitale cum ar fi influenceri ii pot ajuta sa-si creasca afacerea, despre cum pot obtine diverse beneficii pentru brand-ul lor.

Este genul acela de carte ce te ajuta de la inceput pana la sfarsit si pe care fiecare dintre cei care isi doresc promovare ar trebui sa o citeasca. Pentru ca nu-i asa, un brand creste si datorita oamenilor si a recomandarilor acestora.

Tu te bazezi pe parerea altora?

Cred ca cel putin 70% dintre produsele si serviciile pe care le folosim se bazeaza pe recomandari. Fie ale prietenilor, rudelor sau a simplilor cunoscuti. Sau a parerilor despre internet. Sun comvinsa ca macar o data in viata ai cautat pe internet parerea altora despre un anumit produs.

De asemnea sunt de parere ca macar un produs din cele pe care le folosim in mod constant a fost recomandarea unui inflencer. Din curiozitate l-ai cumparat si ai observat ca a avut dreptate.

Eu da, ma aflu printre ei. Si imi place intotdeauna sa caut parerile despre produse si servicii. Mai ales atunci cand nu sunt sigura de achizitia acestuia.

Consider ca aceasta publicatie a aparut la fix, intr-o perioada in care termenul de influencer este foarte popular, insa nu toata lumea stie exact ce inseamna.

O perioada in care unele brand-uri inca nu au incredere in influenceri si in puterea acestora de convingere.

O perioada in care multi nu stiu pe ce bazeaza acest tip de promovare, ce ai de castigat sau daca poti pierde.

Este o carte buna si pentru influenceri, de ce nu? Doamne, eu consider ca mai atat de multe invatat, incat cred ca niciodata nu voi ajunge unde visez.

Tocmai de aceea mereu incerc sa aflu lucruri noi, sa invatat, sa aflu parerile altora. Chiar cred ca aceasta carte m-ar ajuta si pe mine, cu toate ca eu clar nu sunt un influencer. Dar consider ca nici influenceri nu inteleg chiar tot ce isi doresc brand-urile de la ei.

Momentan nu prea am ce sa va mai zic, cel putin pana in momentul in care voi citi cartea. Vreau sa o citesc.

Apropo daca si voi va doriti aceasta carte o puteti comanda aici. Este disponibila la precomanda cu autograful autorului.

Despre mine

Mama, soție, prietena și nu în ultimul rand femeie...
Scriu cu placere despre beauty, fashion, viata de mamica si multe altele.

(20) Comments

  1. Am avut ocazia sa-l cunosc la unul din evenimente si este un tip destept care chiar are ceva de zis. Am sa caut si eu cartea

    1. Wow, ce tare. Mi-ar placea si mie sa ma intalnesc cu diversi blogeri. Intr-adevar se vede ca este un om destept.

  2. Cred ca este o carte de actualitate si chiar mi-a starnit interesul.

    1. Ma bucur. Poate o vezi citi in viitorul apropiat.

  3. Cartea mi se pare excelenta atat pentru branduri cat si pentru influenceri. Si eu il apreciez pe Chinezu.

    1. Asa esre. Nu este o carte doar pentru branduri.

  4. Astazi este ultima zi cand se mai gaseste la precomanda, asa ca am luat doua exemplare.

    1. Wow, 2, super! Abia astept sa iti aflu parerea.

  5. Am auzit de această carte, chiar mi-aș dori să o citesc. Mulțumesc pentru prezentare! 🙂

    1. Cu drag!
      Sper sa ai ocazia ca o citesti.

  6. Este o carte utilă de citit, de oricare partea te-ai afla.

    1. Asa este.

  7. Chiar ma tenteaza aceasta carte, mai ales dupa ce am citit articolul tau.

    1. Super! Ma bucur ca ti-am starnit curiozitatea.

  8. Dana says:

    Deja e pe lista cartea asta tare, tare intriganta și interesantă!

    1. Asa pare. Mai ales pentru oamenii de afaceri.

  9. Drăguță ideea de carte cu autograf, mereu mi s-a părut interesantă. O să cumpăr cartea lui în viitor.

    1. Da, are un touch personal.

  10. Am pus și eu pe lista acesta carte și abia aștept sa o citesc! 🙂

    1. Da, si eu cred ca merita.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *